شناسه : 34244
نویسنده : استان خراسان جنوبی
عکس
بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی، حمله پهپادی موشکی ایران
مباحث روز

اعلام حمایت از حمله گسترده پهپادی - موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسخ به تجاوز رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق.

حقوقدانان بسیجی تراز انقلاب اسلامی در حمایت از اقدام مقتدر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوز آشکار رژیم سفاک و خونخوار رژیم صهیونیستی تجمع و با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.


✅اعلام حمایت از حمله گسترده پهپادی - موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسخ به تجاوز رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق.

بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی، حمله پهپادی موشکی ایرانبسیج حقوقدانان خراسان جنوبی، حمله پهپادی موشکی ایرانبسیج حقوقدانان خراسان جنوبی، حمله پهپادی موشکی ایران

🔹حقوقدانان بسیجی تراز انقلاب اسلامی در حمایت از اقدام مقتدر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوز آشکار رژیم سفاک و خونخوار رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و به شهادت رساندن پاسداران اسلام و انقلاب اسلامی در دمشق، تجمع کردند و با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از این رژیم کودک کش و غاصب، اعلام انزجار و تنفر کردند.

🔸تجمع کنندگان با پخش شیرینی و شکلات و پذیرایی از مردم غیور شهر بیرجند، شوق و اشتیاق خود را از این اقدام مناسب و کوبنده نشان دادند.

🌐سایت
Khj.basijlaw.ir
🔉کانال ایتا
Eitaa.com/safiredalat
🔉روبیکا
Rubika.ir/KhjBasijLawChannel

🇮🇷#سازمان_بسیج_حقوقدانان_استان_خراسان_جنوبی
🇮🇷#تنبیه_سخت 🇮🇷#وعده_صادق
🇮🇷‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌#ماه_امید🇮🇷#همپای_طوفان🇮🇷#می_خوانم🇮🇷#دفاع_مشروع 🇮🇷#تنبیه_متجاوز 🇮🇷#حقوقدانان

سازمان بسیج حقوقدانان استان خراسان جنوبی

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.