شناسه : 27643
نویسنده : استان خراسان جنوبی
عکس
هفته بسیج

110 زندانی جرائم غیر عمد استان خراسان جنوبی آزاد می‌شوند

به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک بسیج و با یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، خصوصا شهدای حقوقدان استان خراسان جنوبی ۱۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و عمد سبک از زندان های استان خراسان جنوبی با همت، تلاش و مساعدت مجمع خیرین بسیج حقوقدانان استان طی مراسمی در تاریخ یکم آذر ماه ۱۴۰۰ مصادف با روز بسیج آزاد می شوند.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان خراسان جنوبی ۱۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و عمد سبک از زندان های استان خراسان جنوبی با همت، تلاش و مساعدت مجمع خیرین بسیج حقوقدانان استان آزاد می شوند.

آزادی زندانیان


محمود سموئی "مسئول سازمان بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی" گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک بسیج و با یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خصوصا شهدای حقوقدان استان خراسان جنوبی ۱۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و عمد سبک از زندان های استان خراسان جنوبی با همت، تلاش و مساعدت مجمع خیرین بسیج حقوقدانان استان خراسان جنوبی، اداره کل زندان ها، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان طی مراسمی در تاریخ یکم آذر ماه ۱۴۰۰ مصادف با روز بسیج، عدالت، مبارزه با فساد آزاد و به آغوش گرم خانواده خود باز خواهند گشت.


سموئی با اعلام این خبر و بیان اینکه این هشتمین مرحله طی سال اخیر در راستای نهضت کمک مومنانه بوده و در مراحل مختلف به فضل الهی اجرا خواهد شد.


ایشان با بیان اینکه بدهی زندانیان مالی استان از محل کمک دستگاه ها و خیرین جمع آوری و اقدامات رهایی از زندان توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان صورت گرفته، گفت: خوشبختانه تاکنون در این راستا موفق بوده ایم اما همچنان نیازمند یاری خیرین و مردم برای انجام این اقدام ارزشمند در سطح استان هستیم.

وی همچنین از خیرین بزرگوار دعوت کرد تا با واریز کمک های خود به حساب سازمان بسیج حقوقدانان استان خراسان جنوبی زمینه آزادسازی تمامی زندانیان جرانم غیر عمد و عمد سبک را فراهم نمایند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.