شناسه : 26688
نویسنده : استان خراسان جنوبی
عکس
رتبه اول

خراسان جنوبی رکورد دار مشارکت در انتخابات 28 خرداد1400

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از رتبه اول مشارکت استان در انتخابات روز گذشته گفت، به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ خوش خبر با اعلام این خبر در برنامه زنده تلویزیونی "سرزمین خاوران" به ارائه آخرین آمار و نتایج انتخابات در برخی مناطق استان پرداخت.
وی تأکید کرد: بر اساس تعرفه های مصرفی، میزان مشارکت مردم استان در انتخابات بیش از ۷۴ درصد می باشد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از رتبه اول مشارکت استان در انتخابات روز گذشته گفت.

 به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ خوش خبر با اعلام این خبر در برنامه زنده تلویزیونی "سرزمین خاوران" به ارائه آخرین آمار و نتایج انتخابات در برخی مناطق استان پرداخت.

 وی تأکید کرد: بر اساس تعرفه های مصرفی، میزان مشارکت مردم استان در انتخابات بیش از ۷۴ درصد می باشد.

و به گفته وی، خراسان جنوبی با این رقم مشارکت، فاصله زیادی با دیگر استان ها دارد.

و رئیس ستاد انتخابات، ضمن عرض تبریک به مردم استان که آگاهانه و پرشور، حماسه خلق کردند، گفت: تکرار انتخابات دیروز و تقدم مشارکتی که دیروز شاهد بودیم، برگرفته از باور، فرهنگ و اعتقاد ارزشمند مردم منطقه است.

و خوش خبر تأکید کرد: انتخابات، فرصتی طلایی برای تضمین اقتدار نظام و تعیین سرنوشت کشور بود.

 وی با اشاره به این که در بحث نتایج انتخابات، هنوز آمارها به طور کامل جمع بندی نشده، گفت: به محض تکمیل فرآیند جمع بندی و دریافت تاییدیه های هیئت های نظارت و اجرایی، نتایج به طور رسمی اعلام خواهد شد.

و رئیس ستاد انتخابات استان با تأکید بر این که نتایج در برخی شهرستان ها نهایی و در سامانه جامع انتخابات هم بارگزاری شده است.

و خوش خبر ادامه داد: بر اساس آرای مأخوذه صحيح، سید ابراهیم رئيس الساداتی ۱۲ هزار و ۴۱۷ رأي بالاترین میزان رأي را اخذ نموده است. وی افزود: عبدالناصر همتی با ۶۲۷ رأی، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با ۵۰۲ رأی و محسن رضایی میرقائد با ۴۴۶ رأی در جایگاه های بعدی قرار دارند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.