شناسه : 26583
نویسنده : استان خراسان جنوبی
عکس
خراسان جنوبی، بیرجند

مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد در بیرجند

مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره ) شب گذشته در بیرجند در محل حسینه جماران با حضور آیت ا... عبادی نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی حجت الاسلام حمیدی، و مسئول سازمان بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی جناب آقای محمود سموئی، استاندار ومردم شریف استان در محل حسینیه جماران برگزار شد.

ارتحال امام

 

مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره ) شب گذشته در بیرجند در محل حسینه جماران با حضور آیت ا... عبادی نماینده ولی فقیه در استان،  رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی حجت الاسلام حمیدی، و مسئول سازمان بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی جناب آقای محمود سموئی، استاندار و مردم شریف استان در محل حسینیه جماران برگزار شد.

حجت الاسلام ماندگاری  از اساتید حوزه و دانشگاه در  این مراسم گفت:عده‌ای با هدایت امام راحل مجاهد فی سبیل الله شدن و عده‌ای هم که هدایت نشده سرنوشت بدی نصیبشان شد.


وی  با تاکید بر اینکه  امام خمینی (ره) مسیر مجاهدت، خدمت، بصیرت و دشمن ستیزی را برای عاقبت بخیری مردم به ارمغان آورد،  در خصوص اهمیت انتخابات نیز گفت:شرکت در انتخابات واجب و :حضور گسترده در انتخابات و هر انگشت رای ما همانند تیری به سمت دشمن است.
حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه امام چشم مردم را به باطن واجبات باز کرد گفت:امت انقلابی ما شایسته نیست امام را تنها بگذراند و مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار ضروری است.


وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات، رای دادن به نظام اسلامی و تجدید بیعت با شهداست یادآور شد: نظام ما ۴۲ ساله است که با وجود ویروس داخلی منافقین مبارزه کرده، ولی از پا در نیامده است و با تلاش روز افزون در حال پیشرفت و مقتدر است.
حجت السلام ماندگاری اشاره‌ای هم به مشکلات جامعه کرد و گفت: مشکلات اقتصادی همچون غباری بر کشور است و بهترین غبارروبی، شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.


وی تاکید کرد:برای حل مشکلات نیازمند است مسوولان مبانی اسلام را در کشور عملی کنند.

 در این مراسم با بیان اینکه در شرایط کنونی که ایران از همه طرف مورد هجوم است باید از فرصت‌هایی انقلابی بیشترین بهره‌گیری شود و برگزاری باشکوه مراسم رحلت حضرت امام خمینی(ره) مغتنم است که همه اقشار برای اعتلای نظام تلاش کنند و در اینجا امنیت معنا پیدا نمی‌کند بلکه همه باید در لوای پرچم مقدس به عنوان سرباز باشیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.