شناسه : 26238
نویسنده : استان خراسان جنوبی
عکس
انعقاد تفاهم نامه همکاری

امضاء تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی با بنیان پژوهش نصر استان خراسان جنوبی

اشخاصی که در رشته حقوق تحصیل می کنند نیز می توانند از این خدمات استفاده نمایند. که از طریق داشتن کارت عضویت بسیج حقوقدانان و یا معرفی نامه از سازمان، می توانند با مراجعه به بنیان پژوهش نصر استان خراسان جنوبی واقع در بیرجند، بلوار غفاری، ساختمان پارک و علم فناوری استان(ساختمان دانشگاه آزاد سابق) از خدمات آموزشی این بنیان استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی این تفاهم نامه همکاری فی مابین آقایان محمود سموئی "مسئول سازمان بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی" و نادر علوی "مسئول بنیان پژوهش نصر استان خراسان جنوبی" در تاریخ 15 فروردین 1400 منعقد گردید.

سازمان بسیج حقوقدانان استان خراسان جنوبی و بنیان پژوهش نصر استان خراسان جنوبی با هدف گسترش و ارتقاء دانش حقوقی در بین علاقمندان و فارغ التحصیلان رشته حقوق و ایجاد زمینه های استعدادیابی و استفاده از اساتید برجسته در نظر دارند تا در رشد و بالندگی علم حقوق در استان مشارکت نمایند

 

 این تفاهم نامه با محوریت برگزاری کلاس های آمادگی آزمون های حقوقی " وکالت، قضاوت، سردفتری، دکتری، کارشناسی ارشد" و کارگاه های عملی و دوره های کاربردی حقوق بین سازمان بسیج حقوقدانان استان خراسان جنوبی و بنیان پژوهش نصر استان خراسان جنوبی به مدت 5 سال در زمینه آموزشی و پژوهشی منعقد می شود.

طرفین قرارداد متعهد به مشارکت در استفاده از نیروی انسانی، مساعدت آموزشی و .... در برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت، استفاده از کارگاه های موجود و حمایت از برگزاری همایش های ملی و بین المللی

می شوند.

به موجب این تفاهم نامه اعضای فعال سازمان بسیج حقوقدانان استان خراسان جنوبی از تخفیف 25% در جهت استفاده از امکانات آموزشی بنیان پژوهش نصر استان خراسان جنوبی برخودار خواهند بود.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.