شناسه : 25813
نویسنده : استان خراسان جنوبی
عکس
موسسه خیریه
موسسه خیریه

موسسه خیریه آتیه سازان مهر آمن آئین

از کمالات اختصاصی انسان، احسان است. این موهبت عظمی که آیت کبرای الهی است، مختص خداوند سبحان و انسان است و بهای هر انسان به اندازه ی احسان اوست. (واحسن کما احسن الله الیک)

 

موسسه خیریه ...آتیه سازان مهر آمن آئین... با بدرقه دعای خیر شما مردم شریف استان خراسان جنوبی در راستای گسترش احسان و نیکوکاری و مساعدت از مستمندان در زمینه ازدواج آسان، تهیه جهیزیه، تهیه سیسمونی، خدمات مشاوره ای و فرهنگی در زمینه ازدواج  و ... ورود پیدا کرده است. به امید آنکه دست در دست شما و با چشمانی منتظر، قدرت و نعمت الهی را به تماشای تامّل و تفکر در بخشش لایزال خداوندی به دست نیکوکارانی چون شما گذاشته است.

از اینکه با بهره گیری از فیض لایتناهی الهی با همت وسیع و وثیق  با مشارکت و معاضدت مالی، معنوی و اندیشه ای  در کمک به  موسسه آتیه سازان مهر آمن آئین با تعمیق شناخت آثار خیرات و برکات احسان و نیکوکاری، با حس همسویی و همگرایی، سخاوتمندانه و کریمانه اهتمام خواهید ورزید؛ سپاسگزاری نموده و به شکرانه ی این توفیق الهی و به پاس این عمل صالح و پسندیده، با تکیه بر اشاعه و توسعه ی این کار خداپسندانه، آرزو داریم  توفیق طریق تکامل معنوی و معرفتی شما گردد و این الگوی بایسته در سطح جامعه تعمیم و تکثیر یابد. «ان شاء الله»

 

 امروزه یکی از بزرگترین مشکلات جوانان بعد از معضل اشتغال، دغدغه ی تامین هزینه های ازدواج شامل جهیزیه و مراسم ازدواج با تمام تشریفات آن می باشد. با توجه به هزینه های سرسام آور، این معضل برای جوانان دو چندان شده و متاسفانه شاهد این هستیم که آمار ازدواج به شدت در کشور کاهش یافته و از طرفی با توجه به فشار های خانواده ها مبنی بر ازدواج مجلل و توقعات بالا، این مشکل برای ازدواج زوجین سه چندان شده است. حال با این اوضاع اقتصادی، این وضعیت در اقشار ضعیف و کم درآمد به صفر می رسد. متاسفانه شرایط ازدواج در کشور به همراه فشار های دشمن و فرهنگ های نوظهور غلط و شیطانی و از طرفی هم فشارهای جنسی که بر جوانان می آید، رویکرد جوانان را به حرکت های شیطانی مانند ارتباط های نامشروع، ازدواج سفید و... بیشتر و بیشتر کرده است . با توجه به این امر، موسسه آتیه سازان مهر آمن آئین به شماره ثبت 43688 به شناسه ملی 14007333799 که توسط یک گروه دغدغه مند به ثبت رسیده و در زمینه های ازدواج آسان، تهیه جهیزیه، تهیه سیسمونی، خدمات مشاوره ای و فرهنگی در زمینه ازدواج ورود پیدا کرده است .

ما در این حرکت با عقد قرارداد با کارخانه ها و تولید کنندگان و صاحبین خدمات، زمینه ازدواج آسان را برای زوجین فراهم نموده ایم. در این طرح با کمک خیرین تمامی خدمات ازدواج را به زوجین ارائه می دهیم . 

 

* در این راستا چند اتفاق مهم می افتد:

  •  حمایت از تولید ملی و رونق تولید
  •  اشتغال زایی و کارآفرینی
  •  درآمد زایی برای مجموعه
  •  کمک به محرومین و جوانان و صد ها خدمت دیگر که در این بین به صورت مستقیم و غیر مستقیم به جامعه ارائه می شود.                                                   

 

         * لطفاً کمک های خود را از طریق:

  • شبا ۱۲۰۵۷۰۰۲۵۳۸۱۰۱۳۳۸۷۶۰۳۱۰۸
  • حساب ۲۵۳۸۱۰۰۱۳۳۸۷۶۰۳۸
  • کارت ۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۱۶۲۳۱۸ موسسه آتیه سازان مهرآمن آیین شعبه حضرت فاطمه (س) مبذول نمایید.

 

  •  شماره ثبت ۳۲۳۸
  • آدرس: خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان مفتح ۱، پلاک ۱۰
  • تلفن:  09152658568 - ۰۹۱۵۹۶۵۰۵۴۶
  •  تلفن موسسه:  ۰۵۶۳۲۲۱۴۳۰۰

 

 

.

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.